Vores fokus. It-løsninger, som skaber værdi.

Itavis er etableret i 2001. Fra begyndelsen har vores mål været at hjælpe virksomheder og offentlige institutioner med effektive og pålidelige it-serviceydelser – især indenfor outsourcing og nu i dag Cloud-ydelser.

Som kunde hos os får du kun gennemtestede it-løsninger, der effektivt understøtter din forretning, og som sikrer en stærk styring af dine it-miljøer, giver en høj stabilitet og maksimale oppetider.

Du vil altid møde kompetente og ambitiøse medarbejdere – medarbejdere, der forstår, at velfunderet teknisk hjælp bygger på ærlig og dialogbaseret rådgivning. Et godt samarbejde bygger på gensidig tillid. Derfor har alle vores medarbejdere både forståelse for og fokus på dine ønsker og krav, samtidig med at de forstår at tænke forretningsmæssigt på dine vegne.

Vi ønsker at fastholde vores position som førende på vores eget forretningsområde – kun på den måde kan vi sikre, at du altid får de mest kvalificerede løsninger. Det betyder, at du vil opleve, at vi gerne vil inddrage dig til – i samarbejde med vores leverandører og partnere – at udvikle og uddanne vores medarbejdere.

Siden etableringen af Itavis har vores kerneydelser været i Cloud-produkter, migrering, helpdesk, overvågning af infrastruktur og onsite-tjenester. Vi er overbeviste om, at det netop er denne klare prioritering, der har gjort os til en førende virksomhed på præcist disse områder.

Ledelse
Vi tror på god medarbejderpleje og langvarige relationer til vores kunder. Vores ledelsesteam består af erfarne ledere inden for deres respektive områder, som arbejder tæt sammen for at fastholde og styrke vores forretningssucces. Vi gør en stor indsats for at holde på vores medarbejdere, så vi kan skabe de bedst mulige løsninger – til glæde for dig og vores øvrige kunder.

Allan Bendix
CEO

ab@itavis.dk

Stig Bendixen
COO

sb@itavis.dk

Jakob Reichhardt
CTO

jr@itavis.dk